Bg Internal Goldleaf

چسب ورق طلا

چسب ورق طلا

بازرگانی پادنا نماینده انحصاری چسب ورق های طلا با برند PSP و Manetti ایتالیا بوده. چسب ورق های طلای برند PSP و Manetti ایتالیا یکی از پرفروش ترین محصولات با کیفیت برتر در ایران میباشد

جهت خرید به صورت عمده و جزئی با ما تماس بگیرید

آشنایی با چسب ورق طلا

 

روش‌های بسیار زیادی برای جذاب‌تر کردن طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارد که معماران داخلی و افرادی که در این حرفه‌ مشغول به کار هستند، به کار می‌گیرند تا جذابیت بصری و کیفیت نهایی را افزایش دهند.

یکی از مهم‌ترین و زیباترین روش‌ها که برای سطوحی همچون: چوب، مبلمان، برخی از مدل‌های پارچه، قسمت‌های از کچ‌کاری و… مورد استفده قرار می‌گیرد و زیبایی بصری فوق‌العاده‌ای را به آنها هدیه می‌دهد، استفاه از چسب‌های ورقی است.

چسب ورقی که دارای انواع متعددی است، دارای ساختاری نرم و کم ضخامت (بافتی در حد میکرون) است که با خاصیت چسبی بودن، به روشی مخصوص که در این مقاله به صورت کامل در مورد آن صحبت کرده‌ایم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازرگانی پادنا یکی از بهترین وارد کنندگان برچسب ورقی است که در ایران مشغول به فعالیت است و انواع متفاوتی از این برچسب‌ها را به عزیزانی که تمایل دارند از مزایای عالی این محصولات استفاده کننده ارائه می‌دهد.

چسب ورق طلا مانتی از محبوب‌ترین محصولات در بازرگانی به شمار می‌آید که میزان سفارش و خرید بالایی را به نسبت محصولات مشابه در وبسایت داشته است.

برای آگاهی بیشتر از این محصول عالی در وبسایت بازرگانی پادنا به آدرس اینترنتی «padenatrading.com» و مزایا استفاده، قیمت و عوامل موثر بر نرخ قیمت، شیوه استفاده صحیح و… با ما در ادامه همراه باشید.

چسب ورق طلای مانتی «manetti» در بازرگانی پادنا

چسب ورق طلا مانتی «Manetti» یک محصول کاربردی ساخت کشور ایتالیا است که آن را با نام چسب ورق طلا ایتالیا، چسب مانتی و… نیز می‌شناسند. این چسب در بسته 500 عددی و 1000 عددی در سایز  16*16سانتی‌متری که شبیه به دفتر است تولید و به بازار وارد می‌شود.

ورق‌ طلای manetti به رنگ زرد طلایی است که بسیار زیبا و چشم نواز است و حس عالی و خاصی را به افراد منتقل می‌کند؛ همچنین این ورق مدل دیگری نیز دارد که ورق مسی مانتی می‌باشد. این ورق سفید رنگ است و برای عزیزانی که طرح‌های مینیمال و ساده را می‌پسندند، گزینه‌ای مناسب به حساب می‌آید.

استفاده رایج از ورق طلای ایتالیا در طراحی و دکوراسیون داخلی، طراحی مبلمان، کچ‌کاری و… است که در چند سال اخیر در حوزه‌های دیگری نیز از آن استفاده شده است.

کاربرد چسب ورق طلا مانتی

چسب ورق طلا مانتی یکی از محصولات کاربردی و مهم در زمینه دکوراتیو و کارهای تزئینی به شمار می‌رود. این چسب ایتالیایی بر روی انواع سطوح چوبی، گچی، پارچه‌ای، سرامیک، سفال، شیشه‌ای و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زیر به برخی از کاربرد‌های عالی این محصول به صورت خلاصه اشاره شده است:

  • صنعت ساختمان‌سازی و پتینه‌کاری
  • استفاده در ساخت و طراحی مبلمان سلطنتی، ادارای و…
  • کاربرد عالی و استفاده فوق‌العاده در حوزه مجسمه سازی و طراحی ظروف
  • استفاده از ورق‌طلا مانتی برای زیباسازی فضاهای مذهبی، فرهنگی، هنری و رسمی مانند: مساجد، سالن‌ همایش و…
  • استفاده در هنرهای همچون تذهیب، نگارکاری، ساخت آلات موسیقی و…
  • به کارگیری ورق طلای مانتی در طلاکوبی و روکش کاری
  • اضافه کردن ورق مانتی به صنعت آرایشی، غذایی برای لوکس کردن محصولات

علاوه بر موارد بالا، استفاده‌های مختلف دیگری نیز از این محصول می‌شود که شما عزیزان می‌توانید به کار بگیرید. برای استفاده بهتر از این محصول، می‌توانید با شماره‌های موجود در وبسایت ما تماس گرفته و به صورت رایگان از مشاوره متخصصین ما بهره‌مند شوید.

مزایای استفاده از چسب ورق طلا مانتی

همان‌گونه که گفته شد این محصول در امور مختلفی به کار برده می‌شود. دلیل استفاده زیاد از این محصول به دلیل ویژگی‌ها و مزایایی است که در خود دارد. در  بخش زیر به برخی از فواید استفاده از چسب ورق طلا Manetti اشاره کرده‌ایم:

  • بافت نرم، لطیف و ضد حساسیت
  • ضخامت کم و ظریف
  • قابل استفاده بر روی سطوح چوبی، پارچه‌ای و گچی
  • هزینه تهیه مناسب و مقرون به صرفه بودن
  • صرفه‌جویی در زمان تزئینات
  • دارای کمترین دور زیر و مواد دور ریختنی

یکی از مزایای بسیار مهمی که این محصوا دارد و در بالا نیز به آن اشاره شده است، استفاده ساده و راحت از آن است که منجر به سفارش و میزان درخواست بسیار زیادی از طرف افراد حرفه‌ای و… شده است.

برای استفاده از مزایای چسب ورق طلای مانتی و چگونگی به کارگیری بهینه و درست آن، در ادامه نحوه استفاده درست را برای شما توضیح داده‌ایم.

شیوه استفاده صحیح از چسب ورق طلا مانتی

استفاده درست و بهینه از محصولات تنها به تجهیزات صنعتی، ورزشی، مواد آرایشی و حوزه‌هایی که دارای پیچیدگی‌های خاص هستند محدود نمی‌شود. در حوزه محصولات ساختمانی و رنگی، توجه به چگونگی استفاده از مواد و محصولا از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این قسمت از مقاله به بررسی نحوه استفاده و چگونگی به کارگیری صحیح چسب ورق‌ طلای مانتی پرداخته‌ایم که برای راحتی بیشتر شما عزیزان استفاده از محصول را به شکل گزینه‌ای در بخش زیر آورده‌ایم:

  1. ابتدا سطح مورد نظر خود را از گردوغبار و چربی و کثیفی پاک کنید.
  2. چسب مانتی که به صورت برگه‌ای است را به میزان دلخواه بر روی سطح قرار دهید.
  3. برای جذب ورق به سطح مورد نظر خود می‌توانید از حرارت بسیار کم استفاه کنید و یا از مقداری آب در برخی شرایط ویژه مانند جذب به سطوح فلزی استفاده کنید.
  4. پس از جذب ورق طلای به سطح، تا 30 دقیقه از تماس سطح با سطوح دیگر جلوگیری کنید و از تماس با آن خودداری کنید تا به خوبی جذب شود.

چنانچه برای استفاده از محصول دچار مشکل شدید و یا نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص چگونگی به کارگیری داشته باشید، می‌توانید با تیم متخصص بازرگانی پادنا تماس گرفته و از راهنمایی آنها به صورت کاملا رایگان بهره‌مند شوید.

قیمت ورق طلای مانتی در padenatrading

چسب ورق طلا مانتی جرو با کیفیت‌ترین و قدرتمندترین چسب طلا موجود در بازار به حساب می‌آید که بسیاری از افراد حرفه‌ای و کسانی که نیاز به استفاده از چسب‌های ورقه‌ای دارند، به سمت این محصول می‌‌آیند.

از موارد مهمی که در تهیه و خرید محصول ورق طلا مانتی مهم و ضروری است، توجه به قیمت و عوامل موثر بر قیمت است. شرکت‌های مختلفی در ایران هستند که ورق طلا و محصولات رنگی را عرصه می‌کنند.

بازرگانی پادنا وارد کننده محصولات رنگی از معتبرترین شرکت‌های جهان است. یکی از محصولاتی که پادنا وارد می‌کند، ورق طلا است. بازرگانی ما با سالها تجربه در زمینه واردات مواد اولیه رنگی و پوشش‌های صنعتی از کشورهای اروپایی و آسیایی به عنوان وارد کننده اصلی برخی از این محصولات در بازار مشغول به فعالیت است.

قیمت ورق طلای مانتی در بازرگانی پادنا باتوجه به مدل سفارشی شما عزیزان و تعداد محصولی که سفارش می‌دهید محاسبه و تعیین می‌شود.

برای ثبت سفارش این محصول به وب‌سایت اینترنتی «padenatrading.com» مراجعه کنید و سپس در لیست محصولات این شرکت، محصول مورد نظر خود را در بسته‌بندی مورد نیاز خود انتخاب کرده و آن را سفارش دهید.

جهت دریافت مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره‌های مندرج بر روی صفحه اینترنتی شرکت تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

مشتریان درباره ما چه می گویند

نسیم غلامی
خریدار از تهران
علی بشیری
خریدار از رشت
سعید ویسی
خریدار اراک
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *